Obch. podmínky+EET

Informační sdělení EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Obchodní podmínky a reklamační řád e-shopu www.mazoretka.cz

1) ZÁKLADNÍ PRAVIDLA PRO NÁKUP ZBOŽÍ NA WWW.MAZORETKA.CZ

Veškeré objednávky uskutečněné na www.mazoretka.cz jsou považovány za závazné. Objednáním kupující potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem, které jsou k dispozici na www.mazoretka.cz, a že s nimi souhlasí. Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy zaslané zákazníkovi. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že objednané zboží se již nevyrábí a dále z jiných důvodů. V těchto případech bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.

2) DOPRAVA A BALNÉ

V ceně zboží není obsaženo dopravné a balné. Ceny a způsoby dopravy najdete v odkazu "Doprava". U textilu s potiskem je balení v igelitovém obalu a zdarma! Balné se účtuje jen při objednávce, při níž zákazník trvá na zabalení každého trička zvlášť do igelitového obalu a to 4,00 Kč/ks (platí pro trika bez potisku).

3) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a číslo objednávky (datum objednávky).

4) DODACÍ LHŮTA

Objednávky se vyřizují v týdenních cyklech. Základní dodací lhůta je zpravidla od 7 do 14 dní od odeslání Vaší objednávky. Pokud dojde k prodloužení doby dodání, budeme Vás  informovat na Váš e-mail. V době odeslání Vaší objednávky Vám bude zaslána zpráva o expedici e-mailem nebo SMS.

5) VÝMĚNA ZBOŽÍ

U většiny zboží najdete velikostní tabulky na základě kterých si můžete vybrat správnou velikost zboží do Vaší objednávky. V případě výběru nevhodné velikosti, Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jinou velikost. Náklady spojené s výměnou nese zákazník. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu: Mazorekta.cz - Bohemia TEAM, s.r.o., Sokolovská 2288/117a, Praha 8, 180 00. Tato výměna neplatí pro textil potištěný na míru (např. dresy s čísly, či originální motiv zákazníka).

6) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší společnosti, a to písemnou formou. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním

d) nesprávným ošetřováním a praním výrobku

Postup při reklamaci:

- informujte nás o reklamaci  e-mailem

- zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu: MAZORETKA.CZ  Bohemia TEAM, s.r.o., Sokolovská 2288/117a, Praha 8, 180 00

- do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu

- přiložte výtisk objednávky nebo doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě, Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku

7) OŠETŘOVÁNÍ A PRANÍ TEXTILU S POTISKEM

Při praní veškerého textilu s potiskem i textilu bez potisku používejte vždy pouze neagresivní prací prostředky (bez chemických rozpouštědel a agresivních chemikálií) a perte vždy naruby a pouze do 40oC.

8) TEXTIL S POTISKEM

Na veškerém potištěném textilu je umístěno malé logo mažoretka.cz.

U zboží zvolte Přidat do oblíbených.

Doporuč GoPay sk nephilim

Odkazy

Košík je prázdný.
mažoretka, mažoretky, twirling, hůlka, hulka, hulky, hůlky, české hůlky a americké hůlky
zboží v e-shopu: 477 e-shop systém banan.cz