Výměna nebo vrácení zboží

Výměna zboží nebo vrácení 

Objednali jste si zboží a nejste spokojeni nebo Vám nesedí velikost. Není problém, do 30ti dnů máte možnost zboží vrátit nebo vyměnit. Vrácení nebo výměna je možná několika způsoby. Zboží je možné vrátit v naší kamenné prodejně, nebo prostřednictvím služby www.zasilkovna.cz 

Prosíme o vyplnění reklamačního protokolu. Ten je ke stažení zde ve formátu PDF: reklamacni protokol nebo ve formátu WORD reklamacni protokol

Vrátit lze zboží, které je nepoškozené, a pokud mělo, tak v původním obalu. Vždy je třeba vyplnit reklamacni protokol, zboží zabalit a  odeslat k nám zpět.

Zásilku s reklamovaným zbožím přineste na kterékoliv podací místo zásilkovny. Zásilka nemusí mít adresní štítek ani adresu uvedenou na obalu. Najít nejbližší pobočku

Při předání zásilky požádejte obsluhu o službu Zpětná logistika a sdělte jí Identifikační kód našeho e-shopu: 90550901. Pokud využíváte mobilní aplikaci Zásilkovna, Identifikační kód můžete zadat i přes aplikaci a službu “vrátit zásilku”. Aplikace Vám vygeneruje heslo pro vrácení zásilky, které nadiktujete obsluze. Stav zásilky tak můžete v aplikaci sledovat. Za přepravu zásilky neplatíte, vyřídíme to za Vás.

Po přijetí zásilky Vás budeme kontaktovat pro dořešení celé záležitosti.

Cena za tuto službu je Kč 70,-. Při vrácení zboží, bude tato částka odečtena ve vystaveném dobropisu.

Pro naše registrované a pravidelné zákazníky tuto službu nabízíme zdarma. 

Pozor: Vrátit lze jen zboží, které nebylo upraveno, potištěno, popř. vyrobeno na míru. U takovéhoto zboží vrácení ani výměna není možná.